![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
О Б Я З А Т Е Л Ь Н О _ К _ П Р О Ч Т Е Н И Ю ! ! !
Убедительная просьба, прежде чем задать вопрос в конфе и открыть новую тему, поищите ответ на свой вопрос здесь:
ССЫЛКА 1,здесь: ССЫЛКА 2 и здесь:ССЫЛКА 3
Я уверен, что 90% ответов вы найдёте по приведённым ссылкам. Также - попробуйте поиск с ГЛАВНОЙ страницы сайта - там могут быть более полные результаты!
P.S Если вам известен код ошибки, то просто "вбейте" его в поисковую строку. И обратите внимание на то, что первая буква кода должна быть набрана в "латинской" раскладке! Иначе результаты поиска вас никуда не приведут.
Первая буква кода - НЕ русская буква "Р"!
И еще - ОГРОМНАЯ просьба писать в данном форуме на РУССКОМ языке - поберегите албанский для курилки!!!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Fanatus Vulgaris ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 454 Регистрация: 9.9.2005 Из: Подмосковье. Пользователь №: 371 ![]() ![]() |
В статьях висит калибровка заслонок отопителя для Каравана.
А для Интрепида эту процедуру провести можно? Какие кнопки жать? [Архив] |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Администратор ![]() Группа: Админ форума Сообщений: 15 491 Регистрация: 25.5.2005 Из: г.Москва, Тушино Пользователь №: 5 Реальное имя:Сергей Город:Москва ![]() ![]() |
Цитата(Виталий С) Нашёл методом тыка:
Температура на минимум, обдув на стекло, нажать и удерживать одновременно кнопку кондея и обогрева заднего стекла. Как-то очень кратко и неправильно.... Вот полное описание процедуры для LH 2001: TROUBLE CODES FROM THE MANUAL A/C CONTROL The trouble codes can be checked with the Manual A/C control and the Odometer Display of the Mechanical Instrument Cluster if a DRBIIIt scan tool is not available. The Manual A/C Control Head can only be placed into the diagnostic mode while the engine is running and the vehicle is not moving. To place the system into it’s diagnostic mode, adjust the Manual A/C Control to the following settings: (1) The engine must be running with vehicle not moving. (2) The Fan Speed set to any speed except OFF. (3) The Temperature Knob in full cold (full counterclockwise position). (4) The mode knob must be placed in defrost position (full clockwise position). (5) The A/C button can be ON or OFF. (6) Press and hold the EBL button until the Mechanical Instrument Cluster Odometer display indicates an “AC00”. The body control module (BCM) will chime once and the Manual A/C control A/C button LED will begin blinking. (7) Release the EBL button and wait until the Manual A/C Control A/C button LED stops blinking. This means that the error check and climate control unit door calibration is complete. Diagnostic trouble codes related to the Manual A/C Control and the climate control unit will appear on the odometer display in numerical form after the letters “AC”. The diagnostic trouble codes are stored in the BCM and can range between 23 and 51. The odometer display will return to normal operation if no trouble codes are found. If a problem is found, then the odometer will display the letters “A/C” followed by the trouble code number. The odometer display can only show one diagnostic trouble code at a time. Under certain circumstances, more than one diagnostic trouble code could be in the memory. To scroll through any additional diagnostic trouble codes, press the A/C button on the Manual-A/C control. The BCM will beep each time the A/C button is pushed. Continue pushing the A/C button and recording the trouble code numbers until the odometer returns to normal operation (note the letters AC will disappear). It is important that no other knob or button is pushed until all codes are read. Push-ing any button except the A/C button or turning a knob will end the diagnostic test without showing the rest of the trouble codes. There also may be other trouble codes stored in the BCM not related to the Climate Control System. These codes can only be found using the DRBIIIt scan tool. ERASING DIAGNOSTIC TROUBLE CODES (DTC’s) Diagnostic trouble codes can be cleared from the memory two ways: † The DRBIIIt scan tool † Power to the BCM can be disconnected for ten minutes by disconnecting the battery negative remote cable. If the scan tool is to be used, refer to the proper LH Body Diagnostic Procedures Manual. CAUTION: Fault code 26 can be created if the in-car sensor thermistor is disconnected while the BCM is operating. This can happen by disconnecting connectors from the BCM or the ATC Control Head when the battery is connected (even if the ignition switch is OFF). To correct, clear the fault code 26 from the BCM. -------------------- Стоит ли обсуждать ценность чьего то мнения? Меняется ли для окружающих ценность мнения оттого, что оно моё?
Нет. Ценность всех мнений одинакова. Просто они в разной степени бывают верными. © Serg '2012 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 17.8.2025, 12:46 | ![]() |
|
Мы в соцсетях:
![]() |